Dag 35 - 330 dagar kvar

Så gick ännu en dag med jobb...och jag har huvudvärk!

Hur får man ett barn att sluta bråka med andra barn, och mer specifikt...hur får man barnet att sluta göra illa andra barn? Jag måste hitta en effektiv metod och jag måste göra det snabbt. Jag kikade runt lite på internet och det rådet man oftast får är att man måste få barnet att försöka förstå att man inte kan göra illa andra barn...åh det är ju det jag försökt sen jag kom hit, jag är som en hök och försöker förhindra varje attack. Men ja förhoppningsvis går det över snart.

Annra har det varit en bra dag. Sol, värme och glass i stora lass. Det är ju typ sommarväme här och det är ändå bara vår, jag tror jag kommer trivas här. Bara mitt hår vill sluta växa på bredden snart, börjar bli irriterande.
Måste köpa mig ett par solglasögon också, dumma Mia glömde ju dem hemma i Sverige, kanske inte världens bästa idé. Man kan tydligen få cancer om man inte använder dem. Herregud!



- What hurts the most, was being so close and then just watch you walk away -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0