Dag 36 -329 dagar kvar

Ja, du vet att du kommit till ett bra land när du kan ta betalt för dina sopor!

Har försökt komma igång med min träning de senaste veckorna (kan ju behövas med den dieten jag håller) så jag var ute på en löprunda i söndags och skulle sen fortsätta springa regelbunder- problemet är att regelbundet bara blev en dag! Åh jag måste verkligen komma på ett bra sätt at tmotivera mig själv till att motionera mera. Tur att jag iaf har fotbollsträning en gång i veckan plus match en gång i veckan - det blir två gånger i veckan. Du ser Julia något av Olles mattelektioner fastnade iaf. Jaja jag ska försöka motivera mig själv till attäta mindre skräp och motionera mera- nu får det vara slut på smekmånade.

Idag jobbade jag att förebygga aggressiva reaktioner och jag måste säga att det blir bättre - arbetet går framåt. Vi hade inga vredes utbrott och pratade mycket om hur beteendet gör att andra barn inte vill vara med och leka. Jag får verkligen öva på mina pedagogiska färdigheter - vilket kan behövas!

Kände mig lite homesick idag och kollade genom gamla bilder. Den här bjuder jag och pappa på ;)





-  restraining order is just another way of saying I love you -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0