Dag 38 - 327 dagar kvar

Puh..ja jag har slutat skaka nu i alla fall :)

Gårdagen var riktigt läskig,men men jag kom hem oskadd och idag mår jag bättre. Jag kan fortfarande inte skratta åt det eftersom det faktiskt inte var roligt alls. Tänk er själva att vara vilse i en stad man nyss flyttat till och som dessutom är enmiljon större än någon stad man någonsin vart i! Att jag som grädde på moset också blev stoppad av polisen var ju bara underbart!

Men idag var en bra dag. Vädret var skit men annars var det bra...hann med lite shopping också men letar fortfarande efter mjukisbyxor..något som inte verkar finnas i detta land.

Imorgon är det sherryblossom festival...woohooo



- Just walk away -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0