Dag 39 -326 dagar kvar

Åh vilken underbar dag...och det behövde jag.

Idag var det fotbollsmatch och Sherryblossom festival som stod på schemat. Fotbollsmatchen gick toppen,vi vann med 5-1 trots att jag inte ens spelade! Var tvungen att ta hand om flicka idag så vi fick fungera som hejjaklack istället. Jag börjar bli bra på att gå vilse här i staden, fastän jag och flickan tog Metron till matchen så hamna vi fel och kom 30min försent. Men men..det gick ju bra ändå.

På eftermidaggen mötte jag upp Monica, Ingrid och Mike och deltog i Sherry blossom festivalen. En underbar kväll med sightseeing och shopping..nu har jag äntligen sett vita huset! Sherry Blossom festivalen är en festivla som välkomnar våren..mycket vackert med alla blommor som blommar.

 

  



- It must have been love, but It's over now -

Kommentarer
Postat av: Jessica (AirSpiri83)

Wow, vad vårhärligt det såg ut hos dig :D Känner mig väldig avis på dig :P Själv har man fortfarande gott om snö och inte en blomma eller knopp så långt ögat kan nå.

2009-04-05 @ 11:01:20
URL: http://minytajustnu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0