Dag 40 - 325 dagar kvar

Ja, idag hade jag tre saker som jag skulle göra - Jag skulle träna, städa mitt rum och kolla igenom universitet där jag kan plugga. Ni som känner mig förstår säkert att jag inte gjorde någonting av det där. När jag vaknade imorse var det så fint väder att jag beslutade att åka till Great Falls på förmiddagen, en nationalpark där man titta på otroligt vacker natur. På eftermiddagen mötte jag upp några vänner inne i Chevy Chase och gick på Bio. Vi såg I love you man, och jag måste säga att det är en sjukt rolig film. Har en liten förkärlek för han som spelar Marshall i How I met your mother så kanske var det därför jag gilla filmen.

Nu måste jag verkligen ta igen en massa sömn, börjar imorgon 7.45 yeehaa!





- Why does everything have to be about you?
- Because I'm single!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0