Dag 41 - 324 dagar kvar

Ligger i sängen och slötittar på The Hills...det bästa som nånsin sänts på TV. Jag tror att jag i hemlighet vill leva ett lyxigt liv i LA, synd bara att jag är på fel kust...får satsa på Whitneys liv istället. Det är ju underbart när man kan leva genom andras liv, lite av det jag gör med One Tre hill och Gossip girl också...låtsas att jag i hemlighet är ihop med Nate.

Har hunnit med att träna idag också, kan jag verkligen behöva efter denna helg. Jag har verkligen haft sjukt roligt men jag har stoppat i mig allt möjligt dåligt för kroppen. Beach 2009 närmar sig med STORA steg och jag måste ju kunna visa mig i bikini. Hoppas på en härlig träningsvärk imorgon.

Det är ju spring break här nu, fast inte för min del..måste fortsätta jobba...och eftersom barnen är små så kommer vi inte åka någonstans heller. Men det är smällar man få ta..lovar att jag inte är bitter...på riktigt alltså!




- The impossible can become possible if you´re awesome -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0