Dag 42 -323 dagar kvar

Okej, tekniken i världen har antagligen ett stort problem med mig. Det hände en sjukt konstig och skum grej på msn idag. När jag loggade in fick jag ett snabbmeddelande från Windows Live ID service - ni vet ett vanligt msn meddelande som om en kompis skulle skicka det. I meddelandet stod det att jag måste ändra mitt ID om jag vill fortsätta använda messenger tjänsten. Jag blev väldigt fundersam och min första tanke var att det måste vara ett virus som skickas och att jag inte ska klicka på länken. En kompis till mig kollar upp länken och den verkar vara från Microsoft...så jag klickar in. Där står det att om man får ett snabbmeddelande så måste man byta ID eftersom nått företag har köpt mitt ID eller liknande (antagligen nån som heter Maria Svanborg sombörjat jobba där och därför har de tagit namnet). Iaf så ska allt överföras till mitt nya ID automatiskt...saken är bara att jag inte hittar vart man byter ID! Jag blir tokig..varför ska allt dåligt hända mig?! Jaja, jag kan fortfarande använda messenger och jag skicka ett mejl till dem...så vi hoppas att det löser sig. Men ändå!

Annars har det inte hänt så myckey roligt idag. Jag skicka iväg lite hemligheter på posten...nyfiken?

Nu ska jag sova och hoppas att inget annat dumt händer medan jag sover!



- I need you tonight -

Kommentarer
Postat av: Andreas

JA! GALET NYFIKEN

2009-04-08 @ 22:08:52
Postat av: Nattiz

Jag är nyfiken! :P

2009-04-08 @ 22:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0