Dag 45 - 320 dagar kvar

Okej, så imorgon smäller det...då jäklar ska jag spela min första match med mitt nya fotbollslag! Jag var ju på förra matchen men det räknas som egentligen inte eftersom jag bara hejjade på och inte spelade. Dagen till ära har jag inhandlat nya (svarta) fotbollsshorts och svarta fotbollsstrumpor. Det är tydligen viktigt att man matchar och eftersom jag bara har blåa fotbollskläder så var jag tvungen att köpa nytt. Passade på att handla lite annat också är jag ändå var på köpcentret..har äntligen! hittat en handväska. Jag vet, jag brukar inte använda handväskor, men här behövs det eftersom det är så varmt att man inte kan gå bärandes på jackor med fickor att ha saker i. Väskan är av märket fox och tuff som atan.

Annars har det varit en lugn dag idag...är ledig hela helgen så det ska bli skönt. Imorgon blir det fyrverkerier i DC..woot woot. Det ser jag fram emot.





- The best of two worlds -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0