Dag 46 -319 dagar kvar!

Ojojoj..här händer det grejjer...nu ska man bli mer kvinnlig också!

Som om det inte räckte med handväskan...nu ska jag lära mig dansa salsa också..eller ja typ iaf. Hade det otroligt roligt igår, åkte in till Downtown DC och skulle se fyrverkerierna...missa såklart dem och hamna på en latino klubb istället. Eller ja, det var mer som en latino och Rnb klubb på samma gång..fast olika dansgolv. Mina spanska vänner vill självklart lära mig att dansa eftersom jag, uppnebarligen!, inte är så bra på att röra min höfter. Jag gillade mer RnB golvet...och alla chokladpuddingar där...men gav upp efter spanska påtryckningar. Hade en sjukt rolig kväll med mina spanska vänner...men har idag så ont i höften att jag knappt kan gå..men men så är det ibland.

Spelade fotbolsmatch igår...gick super...jag hittade till planen..otroligt nog! Vi vann med 1-0 och jag hade en stolpträff...det får vi räkna som godkänt. En liten pik till gatuplanerarna i DC...byt inte namn på gator hur som helst...hur F*N ska jag vet vart jag är om gatan på min GPS inte är samma som i verkligheten? VA? Inte konstigt att jag är vilse större delen av tiden i bilen.

Idag är det min lediga dag och solen skiner..det betyder att Mia ska ut i solen och njuta av att sommaren är på väg. Och sen ska hon fortsätta klaga över att hon har ont i höften!



Ingrid och jag röjer på dansgolvet...woot woot!



Mitt i natten försöker Mia komma in i "det finna lysande huset"...fick antagligen en uppenbarelse eller något.




- You still the deny this simple truth -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0