Dag 47 - 318 dagar kvar

Okej, nu händer det grejjer...resan med stor bokstäver är i planeringsstadiet...det kommer bli legendary!

Vi startar i DC den 12:e aug..stannar några dagar i DC och softar...till den 15:a augusti då vi drar vidare till New York. Shopping och musikal står på schemat.  18:e augusti åker vi på guidad tur till Niagara fallet och sen tillbaka till New York igen. Torsdag den 20 tillbaka till DC och på söndag fortsätter mitt arbete som au-pair. En av min två helt lediga veckor är alltså redn bokad... :D Det kommer bli underbart...

Har redan nu bestämt att den andra veckan ska spenderad i Bahamas och då ska jag lära mig att surfa! Vill du följa med? Kommer bli i höst någon gång.

Nu måste jag fortsätta planera..kan ju bli lite ändringar.

Sov gott.


- Don't pretend you're sorry, I now you're not -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0