Dag 48 - 317 dagar kvar

Så idag var mitt första au-pair möte, och det gick väldigt bra måste jag säga. Vi hälsade på en brandstation och fick lära oss om brandsäkerhet, inget jag inte redan visste men ändå bra att vi får lära oss sådant. Vi fick också prova brandmännens kläder och provsitta i bilen...wohoo. Möte en svensk au-pair så för första gången på hur länge som helst så kunde jag prata svenska...det kändes konstigt.

Så sblev det bestämt att jag ska åka till Annapolis och gå på bal. Ska åka med tre spansktalande flickor...vi åker lördag och kommer hem söndag.En mysig liten kort weekend.

Idag är saknaden riktigt stor...speciellt efter underbara Andreas! Ibland känns det som att typ 10 månader till här är alldeles för mycket..men ändå för kort.




- My life would suck without you -

Kommentarer
Postat av: Sandy

hejhej!

jobbade som au pair i Stroudsburg PA 2007.. var också på Balen i Annapolis och hade askul!

=)

2009-04-15 @ 04:35:22
URL: http://sandrafogel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0