Dag 51 - 314 dagar kvar!

Ojojoj...det här med att uppdatera bloggen går ju lite sisådär.

Idag är det i alla fall dags för Navy ball :) Jobbar 5 timmar till 1.30 och sen kl 2 så kommer Eve och hämtar upp mig och vi åker till Annapolis. Det här kommer bli awesome! Köpte nya skor igår också...svarta helt vanliga tråkiga klackar...jag måste verkligen bli bättre på det här med kläder, tur att jag inte skriver en modeblogg...det hade ju varit den sämsta modebloggen ever. Iaf, så hittade jag en liten skoaffär innan min fotbollsträning igår, och det va tur började tro att jag skulle va tvungen att gå barfota. Kunde ju självklart inte låta bli att köpa lila converse också...jag menar, de va ju så söta :)

Igår var det fotbollsträning och myskväll med Ingrid och Monica. Vem har sagt att man behöver äta mat till middag när man kan äta chips och godis? Fotbollsträningen va sisådär...slutade med att vi spelade match mot överviktiga spanjorer och förlorade. Fantastiskt att man kan bo i detta land och endast prata spanska...jag förstår inte hur dem gör det. Inte ett ord engelska kunde dem...awesome. Men men...fick bevittna puppy love också...så himla gulligt.

Nej nu får det vara nog, börjar jobba om en timme och jag har inte packat än, måste ta tag i det här.



- When you're looking like that -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0