Dag 52 - 313 dagar kvar

Ja, vad ska man säga?..inte var det vackert..men ganska underbart

Igår var det altså the Navy ball. Vi åkte först till motellet där vi skulla sova över och fixade till oss....jag är ju inte så tjejig av mig så jag var kvar på 20 minuter medan de andra tjejerna tog 20 timmar på sig (kändes det som). Efter att alla tjejer såg strålande ut så åkte vi iväg till balen. Jag blev väldigt besviken när jag kom dit! För det första var balen i en gymnastiksal vilket fick det att kännas som mellanstadiedisco..sen kollade ingen biljettern, vilket betydde att jag egentligen inte ens hade behövt köpa en biljett...och jag som hade sådana problem med det! Om man ville sitta på balen fick man göra det på läktaren och känna sig som publik, annars kunde man ju dansa till husbandet som spelade dålig musik. Och alkoholen...sådana här kvällar när allt annat är dåligt så behöver man en bra bar..men inte ens det fanns det...bara ett bord med vitt/rött vin eller öl! Hmm, ja jag tar väl vitt vin då! Tur att man åkte med sådana underbara flickor att kvällen blev helt sjukt rolig ändå. Och Mcdonalds kl 2 på natten var pricken över i:et...eh mumma.

Idag spenderade vi dagen i Ananpolis, även om inte vädret var det bästa så var det otorligt roligt. Vi hamnade på en mystisk picknick där folk gick klädda som att de var I Hamptons på sommarlov, massa blommiga klänningar och cricket matcher hit och dit. Väldigt mysigt och väldigt kul att se alla i konstiga kläder.









Nu är jag äntligen tillbaka hemma och ser fram emot en mysig jobbdag med tvillingarna imorgon. Nu ska jag sova. Natti Natti.


- Ibland är det de minsta människorna som hyser den största kärleken -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0