Dag 54 - 311 dagar kvar

Sitter och tittar på Fringe...sjuukt bra serie..missade förra avsnitet...lite surt eftersom jag väntat så himla länge på det. Men iaf, jag är sjukt imponerad över att man kan göra en serie om VÄLDIGT onaturliga fenomen till trovärdig, jag förstår det bara inte. Vanligtvis avskyr jag science fiction (om man bortser från Harry Potter) men den här serien är kanske det bästa som sänds för tillfället..om man inte räknar One Tree Hill och Gossip girl.

Har haft en väldigt lugn dag idag, var på musiclass och lekte sedan i parken hela dagen. Det är sommar här, eller egentligen är det vår men det är som svensk sommar. Min hostdad brukar skratta åt mig när jag klagar över värmen och säger att jag sommaren inte ens börjat, det ska tydligen vara hög luftfuktighet också...hej Diana Ross burr i Mias hår.

Nej, nu ska jag se klart Fringe och sen sova, har fortfarande inte kommit ikapp efter helgen.

Gonatt och sov gott.




- Baby,could you blow my heart up? -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0