Dag 55 - 310 dagar kvar

Igår satt jag och kollade på American Idol och då slog det mig igen hur mycket bättre American Idol är än den svenska versionen...den svenska versionens deltagare kunde ju inte ens sjunga, än mindre dansa..och igår på American Idol så fyrade deltagarna va värsta dansnumret ala Paula Abddul, och de gjorde det riktigt bra. Har blivit lite beroende av American Idol eftersom min hostmum kollar på det, som tur är hejjar vi på 2 olika personer. Jag vill alla Allison ska vinna och hon vill att Adam ska vinna, så vi får se vem som vinner i slutändan.

Nu är det verkligen sommar här, ska ha världens största playdate på fredag. Alla nanys och au-pairs ska åka till lekplatsen tillsammans och ta med massa lunch och godsaker...det kommer bli awesome. Något som jag lärt mig som au-pair är att playdates är det som får tiden att gå fortare, bådeför mig och barnen.





- Even when you're not with me, you know how to read me -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0