Dag 56 - 309 dagar kvar

Det är officiellt..har blivit mer TV-nörd än nånsin under mina 2 månader i staterna. Idag har jag varit här i exakt 2 månader och redan följer jag typ 8 miljoner serier...så får man ju räkna med Everwwod också..en gammal serie som jag följer genom datorn. Everwood är en underbar serie...jag är lite besviken att de bara var 4 säsonger. Jag minns att jag kollade på Everwood för ett par år sedan, men jag gillade inte serien då, den va som alldeles för djup...nu (efter att jag blivit en sådan djup människa) är den helt perfekt...den enda besvikelsen är att jag inte längre tycker Ephram Brown är snygg. Tro mig, jag var hel tokig i honom förut...tur att jag fått bättre smak när det gäller grabbar. Säsong tre är precis avklarad och jag har en känsla av att säsong 4 är minsta lika bra. Go Amy and Ephram!

Idag har jag varit väldigt produktiv, jobbar stenhårt för att min hostmum ska vara nöjd. Det är inte lätt att göra den kvinnan nöjd men jag gör så bra jag kan och får hoppas att det räcker. Känns ibland som jag städar mer än jag passar barn, men det är bara att bita ihop. Tur att jag älskar barnen så mycket, de är verkligen underbara. Inget går upp emot att se flickan skratta och sedan krama mig...underbart. Får mig att längta efter egan barn...men det får vänta ett par år.



- Leave me breathless just one more time -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0