Dag 57 - 308 dagar kvar

Så himla varmt!

Idag var det sommar på riktigt, eller ja om man räknar svensk värme iaf. Det är försommar här och temepraturen är redan uppe på typ 25 grader (i skuggan)...puh. Har efter en dag i solen lyckats bränna..även fast jag har skyddsfaktor en miljard. ja jag fåpr bära filt över huvudet. Som grädde på moset läste jag i en skönhetstidning att den största boven till för tidigt åldrad hud är solen och att man bränner sig...toppen..kommer inte bara vara tjock utan se ut som 80 också...great! Men en sak som jag inte klarar med sommarne här är alla insekter, idag när vi var i parken hade jag ett helt moln efter mig...sjukt äckligt och irrierande. Måstre köpa bygspray!

Har gjort illa handleden också, har antagligen överbelastat den eftersom jag inte är van att bära bebisar så här mycket. Får se om jag ska  besöka min hostmums klinik eller härda ut smärtan.



- You are forgiven, for everything -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0