Dag 59 - 306 dagar kvar

"Now where's your picket fence love, and where's that shiny car?"...lalalalalalala"

Ah, vilken underbar dag det var igår. Ingrid ringde mig klockan 4 och tyckte att vi kunde åka downtown eftersom det var så bra väder (Ja, hon kommer ju från Chile så det är klart hon gillar värmen). Jag var lite tveksam till den början men gav tillslut med mig och det var tur, det blev en riktigt mysig kväll. Vi gled runt våra häftiga brillor och chillade i gräset. Passade också på att titta in hos Abraham Lincoln eftersom vi missade han sist vi va downtown. Nu tror jag faktiskt  att vi snart bara har museum kvar innan vi gjort DC...eller vem försöker jag lura, DC är ju typ lika stort som hela Sverige. Passade på att prova en Slurpee och jag måste säga att det var kanske det vidrigaste i år, usch och fy, bara socker och is.

Idag har jag försökt mig på att träna i hettan, insåg efter 5 sekunder att jag gett mig ut alldeles för tidigt på dagen och att om jag ska hålla på med löpning så ska det nog ske vid midnatt. Blev jagad av Ankor också...fasiken va dem är läskiga, speciellt när de fått barn. Men ja träning då, eftersom min kondition har gått från hyfsad innebandypuls till helt värdelös fotbollspuls så inser jag att en träning i veckan inte kommer göra sitt. Så imorgon blir ett nytt försök och då ska jag ut senare på kvällen.














- I wonder what would have been if you were different -


Kommentarer
Postat av: Jessica (AirSpirit83)

OOO... lalala :) Vilka härliga bilder :) Hoppas att allt är bra med dig. Känner lite oro för dig när du är så nära Mexico... för det snackas väl om svininfluensan hos dig? Fast troligtvis under ett annat namn.

2009-04-28 @ 07:39:56
URL: http://minytajustnu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0