Äntligen hemma!

Sådär ja, nu är vi hemma i underbara DC igen! Efter 12 timmar på buss (dock med WiFi...woohoo) så är vi mäta och trötta tillbaka i min sköna säng i DC...börjar dock jobba imorrn kl 7 vilket känns jobbigt. Men jag har dock saknar mina barn så det känns bra :D

Så, då har vi alltså varit i Boston i två dagar. Så himla mysig stad, så romantisk och grön och blommig. Jag och min underbara pojkvän gick en 4 timmar lång stadsvandring som berättade om Boston (och därmed USA) begynnande historia. Mycket trevlig, dessutom ett bra sätt att se hela staden. Sen shoppade vi en massa och avslutade kvällen med mat på Legal seafood...mumsigt.

Första dagen besökte vi Harvard och jag måste säga att bara man går på campuset så känner man sig smart, vi gömde turistkameran så folk skulle tro vi va studenter. Hihi



Andreas i parken i Boston



Central Park



View från Empire state building



Empire state building



Andreas och bebis vid Time Square


 
Andreas vid Brooklyn Bridge



Jag och Rich..mycket famous rappare i New York..eh ja enligt han själv alltså..så det måste ju va sant



Popcorn large



Niagara falls



Maid of the mist



Andreas VS amerikansk soldat vid the civil war



Pose



Frihetsgudinnan



Wallstreet



Ground zero



Fotboll i Chinatown



Kinesisk karoke på bussen hem



Niagara fallen



At Harvard



Parken i Boston



Sundae i Boston



Jag och George Washington



Hamnen i Boston



Maria och Åsnan...som i bibeln ni vet


Nu ska jag sova! Äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0