Dag 152 - 212 dagar kvar

Idag har jag joat dubbelt upp =)
Ibland är jag så himla korkad...jag jobba ju idag som alla andra lördagar mellan 8-13 med antingen tvillingarn eller flickan. Men idag var jag med Katya och hennes barn också fram till kl 22...jag fattar inte varför! Hahah, ja men det var roligt iaf, hon har de sötaste barnen ever! Så himla snälla och väluppfostrade..så får dem gå på McDonalds också...gött.

Satt uppe med Katya till 01 och pratade en massa, vi kom in på gamla pojkvänner och hon fråga en massa om mina gamla kärlekar. Det är konstigt egentligen vad många misstag man gjort....Tur att man mognar med åren?
  Hon fick mig iaf att inse att vissa misstag kan man aldrig förlåta, och det borde man inte heller! Hahaha, hon är så smart min Katya.

Nä nu ska jag sova.





- Thank you for loving me -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0