Dag 152 - 213 dagar kvar

Idag var det avskedsfest/födelsedagsmiddag för Eva..lite konstig kombination men det gör inget. Jag var som vanligt den enda icke mexikanaren men det gör som inte så mycket. Jag fick smaka på äkta Enchiladas och nån konstig blandning av öl och tomatjucie som smaka som bloody mary fast med kolsyra. Men det var mycket trevligt, och jag lärde mig en massa nya spanska ord.

Gjorde pannkakor, egen hummus och ångkokade morötter idag också. Kände att jag behövde göra lite husliga saker med barnen, plus jobba på mina hemkunskapsmetoder. Tvillingarna älskade mina pannkakor och flickan hatade dem...men jag hade majoriteten på min sida.

Nu sova ett par timmar och sen upp igen..ingen rast ingen ro.













- Straight through the heart -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0