Dag 154 - 210 dagar kvar

Vilket jävla klantarsle man är då!
Slog huvdet idag när jag (väldigt graciöst) skulle resa mig upp från klätterställningen, hur kunde jag veta att dem placerat en järnpåle precis över mitt huvud? Det gjorde så himla ont så har jag dragits med den värsta huvudvärken jag någonsin haft. Var tom tvungen att lämna lektionen ikväll för att de gjorde så förbannat ont. Min hostmum trodde de va hjärnskakning, men eftersom jag inte kräkts, mår illa eller är snurrig så tog jag ett väldigt individuellt beslut och sa att de inte alls va hjärnskakning. Tur o oturen är ju att min hostmum är kiropraktor, hon knäckte lite och nu känns det bättre! Men bulan i huvudet är typ lika stor (eller liten) som mitt ena bröst!

Och eftersom ingen av mina älsklingar är här och kan trösta så fick Hägen Däz göra jobbet, hallon sorbet (d) skapar fred!

Nej, nu måste jag sova och hoppas att mina bula går ner under natten och huvudvärken hittar nån annan att terrorisera.

Måste föressten bara lägga in en bild på vad en av tvillingarna gjorde idag, gissa om jag va arg. Eftersom lillskiten inte kan städa upp efter sig så fick ju jag göra det!





- With or without you -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0