Dag 155 - 209 dagar kvar

Jag kan med glädje meddela att huvudvärken är borta och min hostmum är officiellt en mirakelkvinna. Fem gräddtårtor av fem möjliga (med lite extra körsbär)  går till henne och hennes jobb med andra ord.
   Fast nu känns det å andra sidan lite skämmigt att jag lämna lektionen en två timmar tidigare igår...äh får väll skylla på att jag är svensk! (har jag btw inte gjort i detta land än)

Annars har degen flutit på...dagen inleddes med musicclass och sen lek i parken. Var tvungen att jobba lite övertid och det betyder att jag får sluta tidigare på lördag..sweet! Eftermiddagen spenderades vid poolen..och till alla tjejer...de där med hundtricket (fast me bebisar) funkar fö brudar med...just so you know.

Nä nu skriker Abraham Lincoln efter kvalitetstid....see yah!



Och ja, för er som undrar..Kissie (via sin blogg..men endå...hon är ändå min närmsta vän) har berättat för mig att enda sättet att få igång en framgångsrik fjortis blogg är att lägga ut såna här egobilder på sig själv. Folk tycker det är roligt att se vilka olika miner du kan göra framför webcamen.




- If you only knew -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0