Dag 156 - 208 dagar kvar

Det är som jag alltid sagt...ska man va fin får man lida pin..och antagligen lägga ner pengar på det!

Idag va en bra dag, flickan va på bra humör så jag tog med henne till mallet för lite shopping. Dock inte till mig sjäv, min hostmum fyller år på söndag så jag tänkte att jag och flickan skulle överaska henne med presenter. Hon ska få en tavla med målningar som flickan gjort och sen ett Mia och flickan relax kit för stressade mammor. Choklad, tidning, bubbelbad och läppglans. Haha, läppglanset valde flickan. Kitet kommer antagligen läggas ut på eBay senare så ni kan ju titta in där om ni är intresserade.
   Sedan köpte jag en födelsedagspresent till min sötnos också, tänk att han blir halvvägs till 50 om en vecka..ojojoj. Så en extra fin present till honom blev det.

Sen gick larmet idag också när vi va i parken. Min hostdad ringde mig och sa att jag va tvungen att gå hem och se om nån brutit sig in. Jag försökte slingra mig ur det genom att säga att jag va liten och faktiskt hade 3 barn med mig...men icke! En liten rädd Mia fick stå i dörröppningen och ropa medan knäna skallra. Men självklart var det ingen inbrottstjuv utan bara katten som öppnat en olåst dörr. Snacka om att känna sig fånig.




- With tights underneath -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0