Dag 157 - 207 dagar kvar

Hälften vågat, hälften vunnet...å så lite sprunget också..

Vad gör man när det regnar? Man tvingar ut flickan på playdate i skogen..(eller nja en park med träd)..och låter henne springa tills hon blir alldeles blöt. Det är receptet på en väldigt lugn och trevlig eftermiddag.
Ja, vi hade en playdate med Jenny och Evangelina denna dag också...vi åkte till en större park, och där fick vi va själva eftersom ingen annan va ute i regnet. Upptäckte att de hade ett litet tåg som tuffa runt också...såmvi tuffa med.
   Eftermiddagen spenderades lugn, vi titta på Lotta på bråkmakargatan och åt glass. Tvillingarna va så sjukt väluppfostrade idag..så himla skönt!

Ikväll har jag myst med flickan lite längre än vanlig...hon är så söt just nu så då passar man på. Sen kom Katya hit och vi såg första halvan av Harry Potter och order of the phoenix. Ska se nya filmen snart...kanske kanske när sötisen kommer.

Nu måste jag sova. Även fast jag borde plugga...men sängen ser ju så mysig ut. (och om 2 veckor kommer den se ännu mysigare ut)




- You're my afrodisiac -

Kommentarer
Postat av: Andreas

Åh, bra att du inte skriver så snuskigt längre. Nu kan jag kolla på bloggen på jobbet. Om en vecka sitter jag på tåget till Arlanda och är bakis! ;) Love you!

2009-08-07 @ 17:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0