Dag 162 - 202 dagar kvar

..Helvete, du får mig alltid att gråta...fast å andra sidan är tårar bra för huden har jag hört.

Shit asså, kom precis hem från kickboxningen, hade en ny instruktör idag (som alltid) och han körde järnet med mig. Eftersom vi bara va 3 stycken och de andra två körde i par så fick jag va med instruktören..om jag inte brytt mig om hur de sett ut hade jag krupit från gymet till bilen. Kommer sitta skönt imorgon.

Annars har dagen varit som vanligt, jobb, jobb och mera jobb. Och så lite luftfuktighet på det...mmm marabou! Flickan var dock mysig idag så de va bra, lite gråt och lite tjat...hon lär sig.

Borde börja packa snart...om 3 (snart 2) dagar väntar en veckas ledigt men världens snyggaste. Åh va det ska bli bra, fast mest ser jag fram emot all shopping. woohoo...






- When I arrive - 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0