Dag 159 - 205 dagar kvar

"Vaddå Birthday sex? Sjunger han inte first aid sex?!" Söta Mercedes får stå för dagens roligaste citat!

Idag var det dags för DC United vs. Real Madrid. Jag åkte dit med Rachna and Annelise från mitt fotbollslag och så följde Gavin med. Det var sjukt roligt. Först när vi kom dit så hade Annelises vänner sparat en plats för oss (och bilen) på ett bra ställe där det var lite fest innan matchen. Så, vi kommer till parkeringen (som såklart är fullproppad) och vi kör in, men då märker vi att det är stop längre fram och det är  en massa bilar bakom oss så vi tar oss ingenstans. Gavin går ur bilen och frågar snällt ett par killar om de kan flytta på sitt spel (de tog upp typ 8 platser med ett spel där man ska slå in en boll i ett hål), killarna blir förbannade och börjar mucka med Gavin. Så Rachna går ur och säger åt dem att sluta och frågar om vi inte bara kan köra igenom. Efter att vi typ 100 ggr förklarat för dem att vi inte tänker parkera där utan att de kan fortsätta med sitt fånga spel så får vi köra igenom.
   Så vi dricker lite Corona och grillar innan matchen...så himla mysigt. Vi mötte upp 5 av Annelises kompisar.

Matchen i sig var ganska tråkig, Real Madrid spelade inte så bra som de kunde, men Ronaldo va ju snygg iaf.

Efter matchen så chillade ci på parkeringen igen och väntar på att bilarna ska försvinna. Då kommer fram en massa lation guys och vill hänga med oss. Visst! Så, en av killarna tror att jag är gift med en av Annelises kompisar och frågar om han kan få ta ett kort med mig i hemlighet så min man inte blir svartsjuk. Hahaha...så himla roligt. Och killen va så full att han inte ens fick igång kameran..så han står där och tar en miljon bilder på mig...med en icke fungerande kamera. Sen tror han att Annelise är Britney Spears och ber henne signera hans Jersey. Vilket smartass.

Nä, nu är jag trött efter en dag i solen. Linnebrännan is back! Hoppas på att de blir mode snart. Plugga lite inför Finals imorgon...sen sova.



Jag och Gavin utanför Arenan innan matchen



Matchen, fullpackat...och vi satt så himla nära solen. Linnebrännan here I come! (btw..Ronaldo är den killen i den vita dressen bredvid killen i den svarta dressen, Kaká är de andra killen i vit dress)



Jag och min gigantiska cola...här kan man också se linnebrännan börja ta form.



Soccer crew!



Mercedes och full Mexikanare!







- You belong with me -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0