Dag 185 - 180 dagar kvar

Sluta sätt galler i mitt huvud, lämna mig bara ifred!

Åh fy fan vilken dag, räknas det som kolik om ett barn gråter i 5 timmar i sträck? Ja, nån medicin för det borde iaf uppfinnas för en sådan här dag till och jag kommer hoppa....hela vägen hem.

Andreas fick träffa mina söta mexikanska flickor idag, Mcdonalds stod på menyn. Har som blivit 3 Big mac på en vecka...kanske borde tänka på det? Nej, vet jag vad...tänka gör man i skolan och äter gör man på Mcdonalds. Men iaf, fick visa prov på min dåliga körning också...får man verkligen inte köra åt två håll på en enkelriktad gata? Larvigt enligt mig.

Har börjat läsa twillight bökerna också...sådär bra att göra när man inte pluggar. Ska ju iofs läsa en kurs som börjar på måndag, men ja över till Bella och Edward. Jag gråter oceaner här, hur kan man skriva så äkta? Och en ungdomsbok dessutom? Ja, har ni inte läst det så gör det!

Nu ropar Andreas...see yah.


- If tomorrow never comes -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0