Dag 187 - 178 dagar kvar

Fredag, denna underbara fredag!

Fredag innebär en dag närmare lördag och ledighet! Jobbar till halv ett imorrn och sen blir det bara mys för hela slanten. Jag och mina lilla darling ska på picknick i DC...vi ska hinna med att gå på capitol building och arlington kyrkogård också..ja han Kennedy dude dog jue så de lär ju vara ståhej och sånt. Sen ska vi nog åka till FUR med Eva och laura imorrn. Jag gillar mina mexickanska tjejer men jag saknar de svenska...måste kolla va de ska göra...det kommer som tebax på en när man är dålig på att höra av sig.

Idag har varit en till toppen dag...tvillingarna är mycket bättre nu när jag lärt mig vad jag ska göra för att de ska sova ordentligt på natten. Mat är nycklen till allt gott i världen.

Nu ska jag och älsklingen hitta en bra film och äta onyttigt...MUMS!






- I return the favor -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0