Dag 189 - 176 dagar kvar

Jag har så ont i fötterna!

Igår kom vi iväg till FUR...efter att vi sagt det hundra gånger så kom vi iväg. Och jag som trodde det låg på ett helt annat ställe än Ibiza blev väldigt förvånad...det låg ju bara 2 hus bort. DAH!
Vårt första stop var dock Cheescake factory där vi åt väldigt god mat och drack underbara mojitos.
Måste säga att FUR spelar verkligen den bästa musiken av de klubbar jag vart på..så himla bra..massa RnB..men jag måste ändå säga; Vad är det med DJ:s som hela tiden ska prata sönder låtarna? De spelar 10 sekunder, säger nåt ohörtbart på högsta volym..spelar 10 sek och pratar..osv osv..sjukt jobbigt. Stort minus!
Ett plus var iaf att jag inte behövde köa, vår kära vän Edgar hade tydligen raggat upp en tjej som hade kontakter på klubben...bra jobbat Edgar! (För hade vi vart tvungen att köa att v behövt stå där i typ en timme i kö)

Idag har jag gått en massa, jag och min snygging åkte in till DC och hade picknick vid washington monument, och sen kollade vi in både Jefferson och Lincoln memorial innan vi slutligen tog oss till space and air museum. Har varit en mysig dag och nu ska vi mysa och prata och se hur det blir de kommande månaderna...har ju hänt en del och mer kommer hända. Och han åker hem imorgon...=(.

Nej, nu ska jag se till att få en fotmassage!



Eva and Laura på Cheescake factory



Jag och Andreas på FUR



Eva and Laura på FUR



Jag och Andreas i DC



Jag och älsklingen




- Sometimes you have to do the right thing -


Kommentarer
Postat av: Nattiz

Åh! Ni är bara SÅ söta!!! dööör

2009-08-31 @ 21:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0