Dag 282 - 78 dagar kvar

Lite längre ner i detta inlägg kommer jag lägga in bilder från när mina föräldrar var här. Bara så ni vet...typ

Åh, jag klarar verkligen inte av att vara ensammen! Kanske därför jag inte vart singel på en sisådär 6 år. Andreas åkte hem för exakt 2 dagar sen (snart tre) och jag saknar ihjäl mig...så mycket att jag sitter med hans använda tröja som egentligen borde ligga i tvätten. Jag gör rätt i att åka hem i februari...annars hade det gått galet.

Idag har det varit lite kallt här hemma (i USA) fast nån julstämmning har inte infunnit sig. Kan ju vara för att jag uppskattar kylan i exakt 5 sek innan jag inser hur mycke kläder jag måste klä på pojkarna..så ja förmiddagen gick ut på att jaga pojkarna runt hela huset med vantar och mössa och sen va ute i typ en kvart innan vi va tvugna att gå in igen...och då får man ju jaga dem för att ta av kläderna. Eller hur!

Annars är det lugnt, har tända ljus. Måste köpa en ljusstake.

















- Too good to be true? -




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0