Dag 283 - 82 dagar kvar

Åh herregud, fan...nu är jag lite orolig. Jag hade ju inte tänkt behöva gå på sjukhuset när jag är i USA. Men ja nu har jag tyvärr ett otäckt sår som vägrar läka, iofs har det bara ått typ 3 dagar men jag har aldrig haft ett sånt öppet sår förut. Är faktiskt riktigt orolig. Som tur är finna Andreas här!

Annars är inte livet så värst bra heller, dras med en förkylning som vägrar bryta ut. Den ligger som på hälften och bara är jobbig. Önskar den kunde bryta ut så jag kan komma över den. Pojkarna är liye griniga och uppskattar inte kylan lika mycket som jag, men annars så..blien går bra iaf! Eller nja föressten, måste in på service...men den rullar iaf.

Nä, nu ska jag sova. Gonatt mina kära

 

- never ever -


Kommentarer
Postat av: kickan34

hur har det gått?! .. har det läkt under kontroll?! :S:S: :O Kram

2009-12-09 @ 06:00:49
URL: http://kickan34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0