Dag 285 - 80 dagar kvar

Puh, 12 timmars sömn och 8 timmars arbete senare så lever jag =)

Igår stöp jag i säng l 19, helt ärligt så var 12 timmars sömn preis vad jag behövde. Febern är borta, var uppe i 39 igår och såret börjar läka. Ja, säga vad man vill men sömn är människans bästa medicin helt klart. Fast..såret läker inte lika snabbt som jag vill så om det är inte läkt till måndag så besöker jag nog sjukan ändå. Har ju hittat ett ställe som tar försäkring...wihoo

Nu ska jag iväg på christmas shopping...see ya!

Åh vad jag vill att julstämmningen ska infinna sig..kanske borde passa på att köpa lite julgrejjer nu också.

 

- You love me but you like her-


Kommentarer
Postat av: Nattiz

Du får komma hem till mig gumman.

Jag har pyntat massa med tomtar, dukar, adventsstjärnor- och ljusstakar :D

Eller till jobbet..vi har pysslat och myntat med barnen hela veckan :)

2009-12-05 @ 15:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0