Dag 287 - 78 dagar kvar

Åh guud vilken sjukt härlig söndag. Sov till kl 12 och har sen bara segat sen dess, har läst lite, kollat lite TV åkt till Target och annars bara myst (som tydligen är det nya modeordet)med ljus och godis.

Igår var jag, Ida, Linda, Elin och Åsa iväg till Ibiza. Jag vet inte jag, musiken var ganska bra i början men sen gick det fasiken utför. Ett golv spela techno, ett annat salsa och det tredje typ slow RnB. Och ja, jag skulle antagligen kunna uppskatta Rnb golvet om jag inte varit där för att släppa loss och ha roligt. Ja, medan Åsa, Ida ochElin raggade upp ett par killar så sprang jag och Linda mest mellan dansgolven ihop om bra musik. Såklart lyckades Ida och Elin hitta några som var VIP och fixade gratis drinkar åt oss allihopa. Ja, dessa flickor vet hur det ska gå till. Och jag tackar för drinken.

Ne, nu ska jag se lite Brother and Sister och sen sova! Redan måndag igen imorgon.

Mia provar Åsa posen!

 

Elin och Åsa på bussen. Jag, Linda och Elin på klubben och jag och Linda med våra gratisdrinkar.



Elin snodde en killes tröja och "körde hiphop stilen"


- Brokenheart syndrome -

Kommentarer
Postat av: kickan34

va fint!! :) den gröna skjortan passar till ditt röda hår!! :) Kram

2009-12-09 @ 05:59:23
URL: http://kickan34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0