Dag 288 - 77 dagar kvar

Jaha, så har första dagen på ännu en vecka gått. Och idag kändes det faktiskt skönt att jag ska åka hem snart, jag var så less på alla barnen och bara kände hur jag va sur och grinig på dem. Så ja, det blir nog bättre för dem att de får en roliga aupair fylld med energi igen...precis som jag va i början. Men usch vad jag kommer sakna de små liven, å fy jag kommer typ gråta varje dag i helt år för att jag inte kan krama och puss på dem. Och allt jag kommer miss...nej nu kan jag inte tänk mer på det!

Annars har dagen vart lugn. var på min sista musiklektion. Har bara finals kvar nu nästa måndag så har jag mina 6 credits sen. Puh, ja säga vad man vill men det känns verkligen som att mitt år här är slut snart. Och vad ska jag göra hemma? Finns det jobb?? I värsta fall får jag snylt på Julia...mohaha.

Nej nu måste jag verkligen sova, vanen ska in på service imorgon! Tidigt!

 

- And the winner is... -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0