Dag 289 - 76 dagar kvar

Alltså allvar..jag suger verkligen på det här med att plugga. Har lyckats plugga exakt 1.5 timme ikväll. Bra va? Kan u kyssa det där självklara A:et farväl. Nej, bättring imorgon.

Tänkte lite på det här med Tiger Woods, förstått att det är en ganska stor nyhet i sverige..och här bryr sig ingen. Hahaha NÄRÅ...skoja bara!!! Fasiken, värsta hysterin är också..speciellt nu när en mystisk kvinna (Elins mamma btw) förts till sjukhus också. Jag hade ju garvat ihjäl mig om det varit en av hans älskarinnor...hur kul hade inte de vart, jag menar när Elin flyttat ut och allt. Sen tänkte jag på, hur går samtalen mellan han och Elin? Hur förklarar man att man legat med 10 olika tjejer och planerat olika träffar? -Eh, jag vet inte..jag är mänsklig. Men jag älskar dig? Yeah right!
Har ju alltid tyckt att Tiger verkar vara en hyvens kille, hoppas ju nånstans fortfarande att allt bara är fejk..ni vet typ en Beckham sak. (eller var det ens fej :S)

Idag har jag varit ute och lekt i snön hela dagen. Ena tvillingen hatar fortfarande sina vinetrkläder men det går lite bättre för varje dag som går. Jag ger mig inte förrän alla barnen här älskar snö och kyla så de kan komma och hälsa på mig =)

Nä, nu ska jag sova!



- start to love -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0