Dag 292 - 73 dagar kvar

Mozart, din gamel man...kul att du gör mig sällskap in mot natten timme.

Ja, jag sitter med böckerna under näsan och Mozart, Beethoven, Bach, Stravinksy, Schubart och alla andra mysiga gubbar i högtalarna. Det kommer bli en mysig natt inser jag och tänder ett ljus till.
Hur jag ska försöka få in 25 klassiska bitar i huvudet är ju en annan fråga, vi får sova på saken lite senare.

Jag bakade lussebullar igår, mums säger jag och bråk säger min hostmum. Hon kommer hem och smakar på bullarna, nämner nåt om att dem är torra..tar lite smör och ost på bullen och lunkar sedan sin väg. Och vem har smör och ost på lussekatter om jag får fråga? Hette det matlussekatter kanske? Nej, just det!

Imorgon är det lucia igen, hej å hå..ingen rast ingen ro. Och jag har ont i magen!




- It's over -

Kommentarer
Postat av: Nattiz

Kom ihåg Kesellan i så ska de inte bli torra :D

2009-12-12 @ 16:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0