Dag 295 - 70 dagar kvar

Åh herregud, sjuttio dagar bara? Hur ska jag hinna med allt?

Ni får ursäkta dålig uppdatering, men denna helg minst sagt varit galen. På lördagen jobba jag som vanligt, åkte till ett jättemysigt ställe där pojkarna kan leka med en massa andra barn, och jag kan lugnt sitta på en stol och vara stolt över hur fina pojkar jag har =)
Sedan åkte jag direkt vidare till luciafirande i en kyrka, väldigt mysigt och precis så lucia ska vara. Efter det var det raka vägen in till DC och ambassaden och ännu ett luciatåg. Jag och Ida stannade kvar och minglade lite, hade ju absolut ingenting att göra med att det va öppen bra..neeej då. Sedan efter midnatt lyckades jag till slut få med Ida till Thir edition i Georgetown där de andra fina svenska flickorna väntade. Där dansade vi hela natten och åkte sen hem till Åsa i Laurel och sov där.

På söndagen var det raka vägen till IKEA och ännu ett luciatåg, handlade en massa julsaker och sen åkte vi hem. Då var det raka spåret till fotbollsavslutning. Puh, sen fick jag äntligen komma hem och sova och plugga lite.

Idag har jag haft finals i musiken. Gick bra, min lärare sa att jag nog fick ett A denna gång också. =)

 

 



- If you're happy then I'm happy..even if it breaking my heart -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0