Dag 296 - 69 dagar kvar

Åh herregud, vilken frihet..inge mer skola NÅGONSIN! Eh ja förutom att jag ska jobba som lärare när jag kommer tillbaka till sverige..men då får ju jag göra proven istället för att svara på dem. Antar att det är så lärare känner sig när de gör svåra prov för sina elever...pay back is sweet! Tycker synd om mina blivande elever...mohahaha.

Ja iaf, idag har jag bakat pepparkakor hela dagen..precis hela dagen! Första åkte vi till Ida och bakade med hennes barn och Elins barn. Sedan skulle ju såklart flickan också baka när hon kom hem från skolan så då fick vi baka igen. Tur att jag gjorde en stor deg.

Nej, nu måste jag sova. Jobbar ju imorgon igen...som vanligt! Börjar bli lite tröttsamt nu..men jag vet att imorgon bitti när jag ser tvillingarnas leende så kommer de gå att jobba en dag till. Och samma kommer det vara dagen efter det, och dagen efter det...det är ju det som är så underbart.




- Tatoo your name across my heart -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0