Dag 297 - 68 dagar kvar

Ännu en onsdag till ända..och ja vad har vi gjort idag? Jo, det var Playdate på morgonen..ni vet den där gruppen där mina grabbar hänger 3 morgonar i veckan. Idag var en ganska lugn dag på playdaten...hälften av gruppen (de äldre) gick iväg på teater och vi andra stannade kvar. Det passade min pojkar bra då de kunde testa sina vingar och kuta runt i rummet utan att lilla Mia hängde efter dem som en hök.
På eftermiddagen så var vi ute, de va svinkallt men jag måste ju visa att jag är norrlänning. Allting började bra, de va glada och aktiva i parken men sen när vi skulle hem så börja alla gråta på en gång eftersom de frös. Att ha tre skrikande barn på samma gång är inte skoj alls om nån undra.

Funderar på hur helgen kommer se ut. Ska med väldigt stor säkerhet gå på julfest hos Linda iaf. Gratis sprit och mat säger man ju inte nej till...woohoo. Sen ska jag nog på Zoo med familjen en kväll..nåt som heter zoolights..mer info kommer senare. Och så var det fredagen..antingen ska jag se The Nutcracker..eller så åker jag till Åsa..åh dess val.

Sedan blir man ju mer än lovligt förvirrad..."borde du veta"...tack för den du mespropp!

 

- Everytime I kiss I see your lips -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0