Dag 298 - 67 dagar kvar

Är det redan fredag imorgon? Är det redan julafton om en vecka? Starta paniken!!! Ae å så glömde jag mitt Victoria Secret kort hemma också..faen!

Idag har det varit julkönslig på hög nivå. Vi har gjort julapelsiner och julkort. Jag var ledig fyra timmar på förmiddagen och spenderade dem med Linda på mallet, men ja..även om jag kom hem med en ny klänning och en ny skjorta så kom jag inte hem med det jag behövde. Julkappar till andra! Har nog blivit mer självisk under min USA vistelse. På kvällen har jag varit på Aupair möte och haft julklappsutdelning..gav bort tre diadem och fick en Musse T-shirt. Bra byte om du frågar mig...inte så säker på hon med diademet...men fråga om ni vill.

Nä, nu ska jag se klart HIMYM och sen sova. Natti.

 

- Two is not the same -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0