Dag 300 -65 dagar kvar

Nu är det nära..och paniken lika så..om bara alla val kunde vara enkla.

Ja, nu är det ju så att vi har snökaos här i DC. Det är helt otorligt, på ett dygn har det kommit mer snö än vad det gör i sverige under en månad..sjukt. Det började igår natt och det har inte avbrott på hela dagen. Jag och barnen har lekt i snön precis hela dagen, och ja..jag var nog den uppskatta det mest! Men det säger jag bara..att köra bil i det här vädret är inte skoj. Jag körde hem från Bethesda igår natt efter att jag och Lina vart där och jag körde 10 miles/hr..det tog typ en timme att komma hem. Sedan parkera jag som en kratta för bilen fastna när jag skulle parkera. Min Hostdad tyckte det var ytterst lustigt att jag från Norrland inte vet hur man gör när bilen fastnar i snön. Jag sa generat att man faktiskt inte kör med sommardäck på vintern i sverige, och då alltså inte har sådana här problem.
Men det var läskigt att köra, bilen sladda hela tiden..huvva.

Gayklubben då, ja inte var det så mycket att hänga i granen...jag är glad att vara hetro i DC om man säger så. Sen fattar jag inte varför man ska se ut som kille när man är lesbisk. Är inte det hela grejjen att tjejer gillar tjejer för att de ser ut som tjejer??!!

Idag har jag som sagt varit insnöad efter absolut ingenting fungerar när det är snowday. Vi har lekt ute och sedan julpyntat hela huset.

Lek ute i snön

 

Vår fina väldigt amerikanska gran

 

Nu ska jag tända ljus och fortsätta mysa. Natti natti

 

- She's bringing you down -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0