Dag 301 - 64 dagar kvar

Ännu en snowday går mot sitt slut. Synd bara att de enda jag får gulla med vid brasan är mina barn (alltså dem är ju söta men en kille i min egen ålder vore mysigare).

Idag har jag gjort absolut ingenting, bara suttit vid datan, framför teven, läst bok och bara tagit det lugnt. Var en sväng förbi Linda också och hennes hostparents fest. Drog efter nån timme då hennes hostdads vänner trodde han serverade sprit till minderåriga, ja de trodde att jag va 15!. Annars måste jag påpeka att det är roligt att man alltid har öppen bar på fester i det här landet, tycker jag vi kan börja med i sverige också.

Ritade ett hjärta i snön åt dig, synd bara att du inte kan se det.

 

- You are so beautiful -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0