Dag 308- 57 dagar kvar

Efter att ha legat i koma i tre dagar så har jag nu återuppstått. Och man skulle kunna tro att koman berott på julmaten med eftersom den uteblev så vart det sjukdomen som fick ta det jobbet.

Och det senaste är att en av tvillinagarna lekt med min dator och det resulterade i att vissa knappar vägrar fungera. Men ja, livet går vidare. Hade en mysig julafton..jobbade som vanligt hela julhelgen men ja,man får göra det mysigt ändå. Vi hade en massa männsikor här på middag på julafton och det är väll trevligt. På juldagen gick jag på bio med Elin och Linda såklart efter jag jobbat. Igår var det middag på Cheescake factory, gott som vanligt. Så ja, en ganska lugn julhelg med mycket jobb och sen mys med mina flickor. (usch nu låter jag precis som dem där andra...)

Mina julklappar, har vart snäll i år :) Speciellt gullig är tavlan som barnens mormor broderat till mig.

 

Skjortan som min syster gav mig.

 

- I don't believe you -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0