Dag 309 - 56 dagar kvar

Kom precis hem från mallet..woohoo Ida och Åsa är hemma igen! Och som tur var hitta jag ett väldigt snyggt linne som jag ska ha på nyår..men det är lite genomskinligt så jag måste försöka rota fram ett linne att ha under. Här ska det inte visas nån mage eller kärlekshantag. Köpte en kjol också, som va trasig..men ja jag fick ju iaf 65 cents rabbat Hu?

Jga glömde ju säga att jag va på football igår,Redskins som mötte Dallas! Jag och Soren åkte dit och häftig värre var det. Trafiken dit va inte så häftig, men storleken på grabbarna som spelar ojoj. Fick med mig hen tröja hem också. Ska bara se en NBA match så har jag sett allt =)
I pausen spelade ett band och så var det cheerleader som hade uppträdande..men ja, jag ville ju se riktiga cheerleaders men det verkar jag inte få.

 

 

 

 

- you -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0