Dag 1 - 364 dagar kvar!

Herregud, ja saga vad man vill om amerikanarna men de vill inte andra pa fordomarna i alla fall.

Resa hit till USA gick battre an jag trodde, var ju sjukt nervos att byta flyg men kan gladja alla att jag inte blev kvar i Munchen utan tog mig hela vagen till New York. Framme i New York blev vi upphamtade av en man..mycket mystisk... som tog oss 20 tjejer och en kille med till skolan. Hur han hade fatt korkort kommer jag aldrig fatta for han korde som en galning och efter timmes bilfard ville alla ut ur bilen for att spy.

Skolan ar mysig, men alla ar sa dar supersnalla och man ska saga godmorgon pa morgonen och le till alla pa skolan nar man ser dem...sjukt jobbigt eftersom man inte ens kanner halften. Vi ar 98 au-pairer allt som allt. Maten ar en klyscha, fick pizza till middag, sockrade flingor till frukost och hotdog till lunch...vem gissar pa hamburgare till middag idag?

Skolan ja, mycket gammal och tydligen gar ingen har forutom en massa au-pairer vilket ar trist, och vi har utegangs forbud kl 23 och vill man dricka alkohol maste man vara 28. LTU ar kanske inte sa daligt anda :)

Nej, nu fortsatter skolan. Ska lara mig vara en bra forebild...lar ju inte bli sa svart.

" - Men tank om det ar karlek?
- Nej, karlek ser ut pa ett helt annat satt"

Kommentarer
Postat av: Nattiz

Va..då får du ju inte dricka persikolikör ;)

2009-03-03 @ 12:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0