Dag 2 - 363 dagar kvar

Jag kommer antagligen inte ga upp i vikt utan svalta eftersom kocken vagrar ge mig lika mycket mat som alla andra...ser jag tjock ut eller?

Idag fortsatte skolan, vi fick lara oss att "never shake a baby!" - Nej, jag ska inte skaka mitt barn, men allvarligt behovdse ni saga det? Na, man far lara sig ganska mycket bra saker ocksa, man far mala och klistar och skriva en massa bra saker om sig sjalv. Jag gjorde en bild pa dem personer som jag saknade mest, vi fick blunda och skulle mala av dem som vi tanke pa. Jag tankte naturligtvis pa mina underbara sambos Ida och Ida sa jag gjorde en tavla med dem och fick beratta for alla andra varfor dem ar sa underbara - lagger upp bilder pa det sen.

Sen hade vi en polis pa besok..de e tydligen olagligt att doda nan i USA - shocker! Men ja han va rolig och bjod pa munkar.

Fick ocksa reda pa att svenskar tydligen ar slmapor eftersom de har sex innan de gift sig. Jag maste alltsa gifta mig ganska snart for att aterfa mitt goda rykte.

Det var nog allt for idag. Ses imorgon!



"You don't even recognise the way you hurt me, do you?"

Kommentarer
Postat av: ida l



:D

2009-02-27 @ 08:30:33
Postat av: jonas

för du har planerat att ha mycket sex i usa eller? ;)

2009-03-01 @ 03:13:26
Postat av: Nattiz

Nej..inte tjock. Fet. Det är skillnad ;)

2009-03-03 @ 12:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0