Lite bilder från min New York resa.

Åhhh..så söta..så små..

Efter 7 timmars bussresa från Long Island hittade jag tillslut hem till min värdfamilj. Och vilken underbar familj, om man ska gå efter första intrycket, och det ska man. De är så vänliga och pratsama och får mig verkligen att känna mig hemma på en gång. Jag har dessutom redan fått börja lära känna barnen och leka lite med dem.

Men jag skriver mer om familjen sen...jag har ju faktiskt bara träffat dem typ 6 timmar igår så egentligen vet jag väll ingen om dem egentligen.

Jag lovade kort från New York resan och skolan..

Detta är då den del av St: Johns University som vi gick på. Ganska nice om du frågar mig

Den del av St Johns University som vi gick på :)



Mitt fina konstverk över Ida, Ida och min lägenhet. Gubbarna är vi!



New York city!



Jag on 5th Avenue



Jag med en jätte stor kossta...nån som sett fimen med Will Smith?



Brooklyn Bridge



Jag och Paulina med New York bakom oss



Och slutligen New York på natten.

Det får räcka...



" saying his name is like flipping a switch in her mind, she just lights up"

Kommentarer
Postat av: Andreas

ÅÅH, så coolt!! Jag vill också till new york! puss

2009-02-28 @ 14:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0