122 - 243 dagar kvar

Ibland vet man inte vad man förrän man förlorar det. Det finns ett ordspråk som går ungefär så, och jag börjar verkligen förstå det. Just nu när jag sitter en miljon mil ifrån min älskade och tänker på allt jag saknar...och det är konstigt vad det faktiskt är som man saknar. Jag saknar den där känslan av att ha någon brevid mig när jag sover, någon som håller om mig och pussar mig mjukt på halsen. Jag känner mig så trygg när han ligger med sina armar omkring mig. Det är faktiskt det jag saknar allra mest. Självklart saknar jag allt annat också, men det är något speciellt med att känna honom brevid mig på natten. Ni vet det där, det sista man ser innan man somnar och det första man ser när man vaknar.



Tagit sommaren 2008 - en helt underbar sommar!


I'm sorry if I made you cry
I'm sorry if tears fell from you eyes
I'm sorry if I hurted you
Cause that was not at all what I intended to do
But just remember,
for every tear that falls from your eyes
two tears fall from mine

Kommentarer
Postat av: Anna

ska jag komma ner o skeda dej. kan de första du ser på morgonen vara mitt rödmosiga dreglande nylle, de är en rätt obeskrivlig syn de me

2009-07-04 @ 17:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0