129 dagar - 236 dagar kvar

Hej och hå födelsedag!
Vilken undebar dag det blev tack vare mina älsklingar!
Morgonen börjar med att jag öppnar paketet jag fått av Andreas...en ram med digitala foton på honom och mig. Så himla fint, den är så perfekt. Jag kan ha bildspel eller frysa en bild. Du är bäst sötnos,finns ingen annan som ens kommer i närheten!
Av mamma och pappa fick jag tvåpar mjukisbyxor..kanske inte så vällbehövligt nu i värmen men till hösten...och jag har ju letat i 4 månader efter ett par. Av min söta syster fick jag en jeanskjol...mycket vacker! Och det bästa av allt var att Eva överasskade mig och kom över med en present...hon är ju för söt. Kommer bli jobbigt att åka från henne. Väntar dock fortfarande på paket ifrån min Nattiz...hoppas hoppas det kommer imorrn! Känner jag henne lika bra som hon känner mig så kommer de va en toppenpresent det också!

Nu måste jag leta böcker till min historiakurs. Vi hörs.




- Not even a little bit-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0